Hakkımızda

  • Aktif Bank, Dünyada Bir İlki gerçekleştirdi; N Kolay Kredi Bot

Türkiye’nin en büyük özel sermayeli yatırım bankası Aktif Bank, dünyada bir ilke daha imza attı.

Facebook Messenger üzerinden Bot ile krediye başvurma seçeneğini müşterilerine sundu. N Kolay Kredi Bot sayesinde artık Facebook Messenger üzerinden de kredi başvurusu gerçekleştirilecek. 

Geniş hizmet ağı ve yenilikçi uygulamalarıyla farklı ihtiyaçlara yönelik çözümler geliştiren Aktif Bank, müşterilerinin nakit ihtiyaçlarını şubeye gitmeden karşılayabilmelerine fayda sağlayan dijital çözümlerine sosyal medyayı da ekledi.

Şubeleşmeyi değil hizmet ağını genişleterek daha fazla ihtiyaca çözüm üretmeyi hedefleyen Aktif Bank, uzun işlemlerle uğraşmadan hızlı ve kolay kredi alma seçeneğini Facebook Messenger’a da taşıdı. Kredi başvurusu alma ve kullanıcıların kredi ile ilgili merak ettikleri konularda, bot yanıtları ile hızlı dönüş yapma özelliği taşıyan N Kolay Kredi Bot ürünü, sağladığı bu avantajlarla dünyada ilk kez Facebook Messenger üzerinden kredi başvurusunda bulunmaya imkan tanıyan ürün olma özelliği de taşıyor.  N Kolay Kredi Bot’a “merhaba” demek ve kredi ile ilgili merak edilen sorulara yanıt alabilmek ve kredi başvurusunda bulunabilmek için N Kolay Kredi Facebook sayfasındaki mesaj butonuna tıklamak yeterli. 

N Kolay Kredi Bot sayesinde Facebook Messenger üzerinden kredi başvurusu kanalını dünyada bir ilk olarak hayata geçirmekten duydukları memnuniyeti dile getiren Aktif Bank Genel Müdürü Dr. Serdar Sümer, “Aktif Bank olarak, ‘yeni nesil bankacılık’ anlayışımızla şubeleşmeyi değil hizmet ağımızı genişleterek, hızlı ve erişimi kolay çözümler üretmek amacı ile çalışıyoruz. N Kolay markası altında çeşitlediğimiz dijital bankacılık ürün ve kanallarımıza N Kolay Kredi Bot’u da ekleyerek yeni bir kulvar açtık. Facebook Messenger üzerinden krediye başvurma imkanı sağlayan N Kolay Kredi Bot ile müşterilerimize yeni nesil bir bankacılık deneyimi sunuyoruz. Aktif Bank olarak hayata geçireceğimiz yenilikler ile müşterilerimizin İhtiyaçlarına onlara en uygun kanaldan, en kısa sürede yanıt vermeye ve hayatlarını kolaylaştırmaya kendimizi adadık” şeklinde konuştu.