Bireysel internet Şube

4.5G SIM Kart Değişikliği'nde nelere dikkat edilmelidir?

GSM operatörleri, 1 Nisan 2016 tarihinden itibaren, SIM kartı ve cihazı uyumlu müşteriler için 4.5G mobil iletişim altyapısını kullanmaya başlayacaktır.

 

SIM kartlarını, 4.5G ile uyumlu SIM kartlarla değiştiren müşterilerimizin İnternet Şube'ye giriş aşamasında, SMS ile gönderilen tek kullanımlık şifrenin yasal düzenlemelere bağlı banka uygulamaları nedeniyle iletilememesi söz konusu olabilecektir.​


İnternet Şube'ye girişte SMS ile gönderilen tek kullanımlık şifrenin size iletilmemesi durumunda; 0(850) 724 30 50 Aktif Bank İletişim Merkezi'nden destek alabilir ya da Simkart bloke kaldırma dilekçenizi İletişim Formu adresindeki başvuru adımlarını takip ederek bizlere ulaştırabilirsiniz. Dilekçe örneği için tıklayınız.

 

Yukarıda belirtilen iletişim kanalı haricinde; e-posta, SMS veya telefonla yapılan aramalarla sizden bilgi talep eden kişilere itibar etmeyiniz.​​

Başka bankaya ait kredi kartına ödeme yapabilir miyim?

Transferler menüsü altında bulunan EFT menüsünden ‘Karta EFT’ işlem tipini seçerek başka bankaya ait kredi kartının borcunu ödeyebilirsiniz.​

Bireysel İnternet Şube'ye nasıl başvurabilirim?

Bireysel İnternet Şube giriş ekranında yer alan “Şifremi Oluştur” bağlantısı üzerinden kart veya kimlik bilgilerinizle Bireysel İnternet Şube kullanıcı oluşturabilirsiniz. Bankamız müşterisi değilseniz N Kolay Mobil üzerinden “N Kolaylı Ol” adımını takip ederek devam edebilirsiniz.

EFT işlemlerini günün her saatinde gerçekleştirebilir miyim?

N Kolay Mobil, İletişim Merkezi veya İnternet Şube kanallarımızdan EFT işlemlerinizi iş günlerinde 09.00 – 17.00 saatleri arasında gerçekleştirebilirsiniz. Tatillerde ve haftasonlarında ise TC. Merkez Bankası’nın kapalı olması nedeniyle EFT işlemi yapılamamaktadır. İşlem saatinden sonra ileri tarihli EFT talimatı verebilirsiniz.

İnternet Şube'de Aktif Bank’ta bulunan tüm hesaplarımı görüntüleyebilir miyim?

İnternet Şube'yi kullanarak Aktif Bank’ta bulunan tüm hesaplarınızı görüntüleyebilirsiniz. İsteğinize göre güvenliğinizi arttırmak için bazı hesaplarınızı internet kullanımına kapatabilir ve internette görüntülenmesini engelleyebilirsiniz.

İnternet Şube'den finansal bir işlem yaptığımda hesap bilgilerim anında güncellenir mi?

İnternet Şube üzerinden yaptığınız tüm finansal işlemlerinizi anında hesap bilgilerinde ve hareketlerinde görüntüleyebilirsiniz.

İnternet Şube'den hangi işlemleri yapabilirim?

İnternet Şube aracılığıyla yapabileceğiniz işlemleri öğrenmek için lütfen tıklayınız.

İnternet Şube'den yaptığım hatalı işlemi düzeltebilir miyim?

İnternet Şube'den yaptığınız hatalı işlemleri 0850 724 30 50 Aktif Bank İletişim Merkezi’ni arayarak düzeltebilirsiniz.

İnternet Şube'den yaptığım işlemlerin dekontunu alabilir miyim?

İnternet Şube'den yaptığınız işlem sonrasında ‘E-dekont’ butonuna tıklayarak işleminize ait dekontun faks yada e-posta yoluyla tarafınıza iletilmesini sağlayabilirsiniz.

İnternet Şube'yi hangi saatlerde kullanabilirim?

İnternet Şube ve N Kolay Mobil uygulamamızı 7 gün 24 saat kullanabilirsiniz.

İnternet Şube'yi yurtiçi veya yurtdışında, internet bağlantısı olan herhangi bir yerde kullanabilir miyim?

İnternet bağlantısı ve gerekli yazılımı olan herhangi bir bilgisayar ile  dünyanın her yerinde İnternet Şube'yi rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Şifrem bloke olduğunda ne yapmam gerekiyor?

0850 724 30 50 Aktif Bank İletişim Merkezi’ni arayarak blokenizi kaldırabilirsiniz.

Şifremi kaç kez yanlış girersem bloke olur?

Şifrenizi 5 kez hatalı girmeniz durumunda bloke olacaktır. 2 kez hatalı girişiniz sonrası öncelikle ek güvenlik önlemi için doğrulama kodunu girmeniz istenecektir.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

İnternet Şube'den 'Bilgi Güncelleme' menüsü altında bulunan "İnternet Şube Şifresi Belirleme" adımını kullanarak şifrenizi değiştirebilirsiniz.

Şifremi unuttum ne yapmam gerekiyor?

0850 724 30 50 Aktif Bank İletişim Merkezi'ni arayarak veya İnternet Şube giriş ekranında yer alan "Şifremi Hatırlat" linkinden şifrenizi oluşturabilirsiniz.

Talimat verdiğim işlemlerin ödeme tarihi haftasonu yada tatil gününe denk gelirse ne olur?

Talimat verdiğiniz işlemlerin ödeme günü kontrol edilerek tatil zamanlarına denk gelen günlere talimat vermeniz engellenmektedir. Düzenli ödemelerinizin tatil gününe denk gelmesi durumunda ise sizin belirleyeceğiniz şekilde bir önceki iş günü veya bir sonraki iş günü ödenebilmektedir.

İnternet Bankacılığı şifremi kaç kez yanlış girersem İnternet Bankacılığı şifrem bloke olur?

Şifrenizi 5 kez hatalı girmeniz durumunda bloke olacaktır. 3 kez hatalı girişiniz sonrası öncelikle ek güvenlik önlemi için doğrulama kodunu girmeniz istenecektir.

İnternet Bankacılığı şifremi nasıl değiştirebilirim?

İnternet Şubesinden ‘Bilgi Güncelleme’ menüsü altında bulunan Şifre/Parola Değişikliği adımını kullanarak da şifreni değiştirebilirsiniz.

İnternet Bankacılığı şifremi ve parolamı nasıl alabilirim?

0 850 724 30 50 no’lu Aktif Bank İletişim Merkezi’ni arayıp, arka arkaya iki kez 6 ve 2’yi tuşlayarak şifrenizi oluşturabilirsiniz.

Düzenli ödeme talimatı verdiğim işlemlerin ödeme tarihinde hesabımda yeterli para yoksa ne olur?

Düzenli ödeme talimatı verdiğiniz işlemlerin ödeme tarihinde hesabınızda yeterli bakiye bulunmuyorsa işlemin gerçekleşmemesi durumunda sizi SMS ile bilgilendireceğiz.