Kurumsal İnternet Şubesi İle İlgili Sıkça Sorulan Sorular

Aynı firmadaki tüm yetkili personelin şifreleri aynı mıdır?

Her kullanıcıya ayrı kullanıcı kodu ve şifre verilir.​

İşlem yaparken, işlemim tamamlanmadan İnternet bağlantım kesilirse ne olur?

Kurumsal İnternet Şube'de bütün işlemleriniz güvenli bir ortamda yapılmaktadır. Yaptığınız işlemleri daha sonra takip edebilmeniz için size her işlem tamamlandıktan sonra bir referans numarası verilir. Eğer işleminiz herhangi bir aşamasında yarım kalırsa ve size bir referans numarası dönmezse bu işleminizin gerçekleşip gerçekleşmediğini hesap ekstrenizden kontrol edebilirsiniz. Webbank'ta yapılan işlemleriniz hesap ekstrenize anında yansır, burada görülmeyen işlemler kesinlikle gerçekleşmemiştir.

Kullanıcı limit ve yetkileri nasıl belirlenir?

Kullanıcı yetki ve limitleri, firmanız adına Kurumsal İnternet Şube aracılığıyla işlem yapmaya yetkili kılınan personelin, hangi işlemleri, hangi hesaplardan, hangi limitler dahilinde yapacağının sınırlandırılmasıdır. Bu yetki ve limitler, firmanız tarafından belirlenerek Kurumsal İnternet Bankacılığı Kullanıcı Tanımlama Formu (PDF)​’nda belirtilir.

Kurumsal İnternet Şube işlemlerinde herhangi bir işlem ücreti ve komisyon talep ediyor musunuz?

Aktif Bank'ın müşterilerine sunduğu çağdaş, güvenilir ve hızlı bir bankacılık hizmeti olan Kurumsal İnternet Şube'yi kullanarak yaptığınız bankacılık işlemleri için sizden hiçbir ücret veya komisyon alınmamaktadır.​

Kurumsal İnternet Şube'nin sunduğu bankacılık hizmetleri nelerdir?

Para transferleri, yatırım işlemleri, çek senet görüntüleme, ithalat-ihracat başvuruları işlemleri gerçekleştirilebilmektedir.​


Aktif Bank Kurumsal İnternet Şube aracılığıyla yapabileceğiniz işlemleri öğrenmek için lütfen tıklayınız​​.​​

Kurumsal İnternet Şube'yi kullanabilmek için neler yapmalıyım?

Öncelikle Aktif Bank Kurumsal İnternet Şube'si başvuru formunu doldurmanız gerekmektedir. Daha sonra şifreniz tarafınıza ulaştırılacaktır.​

Kurumsal İnternet Şube'yi kullanırken sorun yaşamam durumunda kime başvurabilirim?

0850 724 30 50 Aktif Bank İletişim Merkezi' ni arayarak bize ulaşabilirsiniz.​

Şifremi unutursam ne yapmalıyım?

Şifresini kaybeden veya unutan kullanıcıların, 0850 724 30 50 Aktif Bank İletişim Merkezi'ni arayarak eski kullanıcı numarası/kodu şifrelerini iptal ettirerek yenilerini talep etmeleri gerekmektedir.