Google Chrome 80 veya üstü, Firefox 68 veya üstü, Safari 12 veya üstü, Microsoft Edge 84 veya üstü veya Internet Explorer 11 web tarayıcısıyla (browserıyla) bağlanabilirsiniz. Tarayıcınızın javascript uygulamalarına ve çerezlere (cookies) izin vermesi gerekmektedir.
Girdiğiniz bilgilerin doğruluğunu tekrar kontrol edin. Hala internet bankacılığına giriş yapamıyorsanız bulunduğunuz internet ortamında veya İnternet Bankacılığında bir sorun olmasından kaynaklanıyor olabilir. Bir süre bekledikten sonra tekrar giriş yapmayı denemelisiniz. Hala giriş yapamıyorsanız 0850 724 30 50 Aktif Bank İletişim Merkezi’ni arayabilirsiniz.
Gün içinde bağlantı yoğunluğu veya browser kaynaklı bir sorun yaşıyor olabilirsiniz.
Bağlantınız kesilmeden önce gerçekleştirmiş olduğunuz bütün işlemler kayıtlara geçmektedir, kontrol etmek için bağlantınızı tekrar kurduktan sonra hesap hareketlerine bakmalısınız. Yaptığınız işlemin hesap hareketlerinde görülebiliyor olması işlemin gerçekleşmiş olduğunu göstermektedir. Bağlantı kesilmeden önce bir işlem talimatı verdiyseniz ‘Talimat Gözlem’ ekranından talimatınızın alınıp alınmadığını kontrol edebilirsiniz. Bilgi güncelleme işlemi yaptıysanız değişikliklerinizin kayıt edilip edilmediğini tekrar ‘Bilgi Güncelleme’ menüsüne terar girerek kontrol edebilirsiniz.